עיסוי למיגרנה וכאבי ראש

סובלים ממיגרנות, כאבי ראשי או כאבי צוואר? סביר מאד להניח שהסיבה לכך היא סטרס יום יומי. אחד הפתרונות היעילים ביותר לטיפול בתופעות אלה הוא עיסוי בעזרת לחיצות. עיסוי לחיצות עדין עשוי להפחית את התדירות בה אתם לוקים בכאבי ראש או צוואר שכן הוא מרגיע שרירים מתוחים ומפחית את הרגישות שלכם ללחץ ולכאב.

כאבי ראש נוספים שמקורם לרוב במתח הם כאבים ברקות, כלומר צידי הראש. על מנת לטפל בכאבי ראש מסוג זה מומלץ לבצע עיסוי נקודתי עדין בתוספת טיפול נשימתי מרגיע או שימוש בצמחי מרפא. הרגעה היא מילת המפתח, וכל פעולה שנעשה על מנת להירגע תורגש בסופו של דבר כהקלה לרקות שלנו

מפיגים מתחים, מפיגים כאבים

חשוב להבין שטיפול בכאבי ראש, לחץ בעיניים או בכאבי צוואר כרוניים מחייב הירגעות נפשית כוללת בשילוב עם הטיפול הנקודתי בכאב ועם העיסוי. לחץ וכאבי עיניים קשורים גם הם בקשרים הדוקים ללחץ ולסטרס נפשיים. חשוב מאד לדאוג לשעות שינה מספקות שכן חוסר בשינה עשוי לגרום גם הוא לכאבי עיניים וכאבי ראש. על מנת לספק הקלה נקודתית לעיניים מומלץ לעצום אותן וללחוץ בתנועות עיסוי מעגליות על גבי המצח והגבות.

כאבי צוואר כרוניים ניתן לשחרר במצעות מנוחה והורדת העומס היום-יומי. בנוסף מציעה הרפואה המשלימה מגוון טיפולים לכאבים מסוג זה, כגון עיסויים באבנים חמות או רוקחות אישית של צמחי מרפא לשילוב במהלך עיסוי משחרר.